E-marketing

Az E-marketing lehetőségei közt számos költségkímélő módszert találhatunk, melyet érdemes kihasználni ismertségünk és eladásunk növelésére. A teljesség igénye nélkül a leggyakrabban használt általánosan bevált technikák a weboldalon és webáruházon kívül a microsite-ok, a hírlevelek, a linkgyűjtő oldalak, banneres megjelenések, valamint az Adwords és tartalmi hálós kampányok.

Vegye fel a kapcsolatot szakembereinkkel, és tudja meg megfeleően használja-e E-marketingre szánt büdzséjét.

Microsite-ok létrehozását kifejezetten azoknak ajánljuk, akik már rendelkeznek weboldallal, és egy terméküket, vagy üzletágukat kiemelten szeretnék kezelni, esetleg Adwords kampányukhoz szeretnének külön téma-specifikus érkeztető oldalt, vagy a költségvetésük nem engedi meg nagyobb weboldal elkészítését, de mindenképpen jelen szeretnének lenni.

Az általunk készített weboldalakat kérhetik egyből hírlevél modullal, vagy akár egy két hónappal később is ráprogramoztathatják. Vállaljuk hírlevelek megtervezését is, de fontos jeleznünk, hogy a törvény szerint csak annak küldhető hírlevél, aki önként feliratkozik.

Folytatása következik...